älskar att vara ledig!

Hej.
Som sagt, ja älskar att få vara ledig. Varför jag är ledig?
Jo de är så att jag har praktik i 5 veckor nu på Sjukhuset:)
Och så hade jag tur att mina handledare var lediga idag så då blir ja också ledig!
Första dagen var i måndags och var där 2 timmar! dom visa mig runt och fick info.
Så i morgon börjar jag på riktigt och gör ett kvällspass. Får se hur de går. :)
Idag har jag bara latat mig, vart ute med vovven, sen bara latat mig som bara den!
Kan behövas ibland faktiskt.

Jag saknar min underbara vän Linn! Jag har inte träffat eller sett henne på två hela veckor!
Vi har varit så mycket i sommar så de känns så konstigt att varit ifrån henne såpass lång tid!
Hon är nog den mest skönaste personen som finns. En jävligt bra vän.
Hoppas ja får träffa henne nu i veckan!
Så vi kan göra allt de mest galnaste man kan göra.!
EN KANON BRA VÄN

pössss

Ja och bebis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0