Så här trök kan man ha

100 SANNINGAR OM MIG

SENASTE
SENASTE:
1. Dryck: Pepsi Max
2. Telefonsamtalet: Linda
3. SMS: Linda
4. Sång du lyssnade på: Beastie Boys – Fight for your right (enligt iTunes)
5. Gången du grät: Någon timme sedan (sorgligt på TV)
HAR DU NÅGONSIN:
6. Dejtat någon två gånger: Ja, Martin och jag kom nog upp i 10 gånger… =P
7. Har någon varit otrogen mot dig: Ja, Daniel
8. Varit kär: Ja många gånger
9. Förlorat någon speciell person: Ja, Emma (inte genom dödsfall men genom att man glider ifrån varandra)
10. Varit deprimerad: Ja, alldeles för många gånger…
11. Varit så trött att du somnat sittandes: Det har jag säkert…
I ÅR HAR DU:
15. Lärt känna en ny person: Ja, underbaraste Linda =D
16. Fått ditt hjärta krossat: Nej, tack och lov
17. Skrattat så att du har börjat gråta:  Oja!
18. Träffat någon som förändrat ditt liv: Nja…Linda kanske passar in även här.
19. Insett vilka som är dina äkta vänner: Ja
20. Fått reda på att någon har pratat om dig: Ja
21. Pussat någon: Quentin! Behöver jag säga mera?
BLANDAT:
22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat:  Msn? Använder folk verkligen det fortfarande?
23. Hur många barn vill du ha: 0-1 typ
24. Vill du ha några husdjur : Just nu räcker det med de två vilddjur jag har
25. Vill du ändra ditt namn: Mitt efternamn. Thomas och jag funderar på att hitta på något eget så att vi har samma efternamn.
26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: Släkt och vänner kom över på fika
27. Vilken tid vaknade du idag: 07:00 ringde klockan men gick inte upp förrän 07:45
28. Vad gjorde du igår runt midnatt: Hade precis somnat
29. Är det någonting som har hänt dom senaste veckorna som du skulle vilja ändra? Nej, inte som jag kommer på.
30. Senaste gången du träffade din mamma: Julafton
31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Att jag tidigare lärde mig att säga ifrån och inte alltid vara ”fröken duktig”
32. Vad lyssnar du på just nu: Beach Boys – California Girl
33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Inte vad jag vet.
34. Vad gör dig irriterad just nu: Just nu är jag inte så irriterad men för en stund sedan när jag försökte betala räkningarna och internetbanken inte fungerade så blev jag ganska irriterad.
OM DIG:
37 Vad är ditt namn: Sussi
38. Stjärntecken: Vädur
39. Kille eller tjej: Tjej
40. Grundskola: Gökstensskolan
41. Gymnasie: S:t Eskil
42. Högskola: Mälardalen
43. Hårfärg: Naturligt mörkblond men har färgat det mörkbrunt de senaste 10 åren
44. Långt eller kort: På väg att bli långt i alla fall
45. Längd: 168 cm
46. Vad gillar du gällande dig själv: mina läppar och mina ögon
47. Piercings: Ett hål i varje öra (har ytterligare fem igenväxta hål från tonåren)
48. Tattoos: Inte än.
49. Höger eller vänster: Höger
DIN FÖRSTA:
51. Operation: Stor urinledsoperation när jag bara var några månader gammal
52. Piercing: Jag var nog 8-9 år när jag tog hål i öronen första gången
53. Tatueringen: -
54. Bästa vän: Stora Maria (vi hade två Marior på vår gård så de hette stora och lilla Maria)
55. Sporten du spelade: Orienterade och spelade handboll
56. Husdjur: Min guldfisk Zeke
57. Vaccination du minns: Stelkrampssprutan. Vår lärare skojade några veckor innan det egentligen var dags när vi egentligen bara skulle upp på hälsokoll och sa att det var dags för sprutan och jag blev så himla rädd att han var tvungen att säga att det var på skoj. =) När det väl var dags på riktigt så fick jag bedövningssalva för att inte känna sticket men nog fan kändes det ändå! =S
58. Konsert: Ted Gärdestad på Holmberget när jag var 8-9 år är den första jag minns men jag kanske var på någon Mora Träsk konsert när jag var mindre…
60. Alkohol du drack: På ett klassdisco när jag var 11 år och blev stupfull – helt ofrivilligt måste jag tillägga då bålen var spetsad!
JUST NU:
61. Äter du: Inget
62. Dricker du: Inget
63. Är du på väg att: gå ut med hundarna och sedan sova
64. Lyssnar du på: Hur många gånger ska den frågan komma? Just nu är det Beatles med Come together
65. Väntar du på: att frågorna ska ta slut helt ärligt
DIN FRAMTID:
66. Vill du ha barn: Jag tror det
67. Vill du gifta dig: Redan ordnat
68. Karriär i åtanke: Arkeolog, arkitekt eller fotograf vore inte så illa. Men om jag ska slå på stort så vore det jäkligt kul att vara en av programledarna i Mythbusters! =D
VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Dessa frågor tänker jag inte ens svara på då jag tycker det är jäkligt illa att man tar förgivet att alla attraheras av det motsatta könet. Som det står på väggen på jobbet ”Förutsätt aldrig att alla alltid lever enligt heteronormen!”
69. Läppar eller ögon:
70. Kramar eller pussar:
71. Kortare eller längre:
72. Yngre eller äldre:
73. Romantisk eller spontan:
74. Snygg mage eller snygga armar:
75. Tatueringar eller piercingar:
76. Känslig eller inte:
77. Ragg eller förhållande:
78. Bråkstake eller tveksam:
HAR DU NÅGONSIN:
79. Kysst en främling: Japp. Hånglade med en skitsnygg kille vid namn Tachman (stavning?) i kärlekstunneln på Gröna Lund när jag var runt 13-14 år.
80. Gjort något sjukt spontant: Nja…svaret på fråga 79 kanske svarar på det?
81. Tappat glasögon eller linser: Har inga
82. Haft sex på första dejten: Träffade Thomas när vi var 16 år så nej…
83. Har du krossat någons hjärta: Jag tror att jag krossade ”Ilkas” hjärta ganska rejält i åk 8.
84. Har någon krossat ditt hjärta: Jag krossade nog mitt egna hjärta lika mycket som ”Ilkas” den där gången men jag har fått det krossat av andra också.
85. Har du blivit arresterad: Nej men jag har blivit uppläxad av polisen ett par gånger under tonåren.
86. Dissat någon: Vem har inte det?
87. Gråtit när någon dött: Självklart, senast var morfar i våras.
88. Gillat din killkompis (mer än som vän): Ja, flera.
TROR DU PÅ:
89. Dig själv: För det mesta.
90. Mirakel: Nej.
91. Kärlek vid första ögonkastet: Ja, även om jag bara har upplevt attraktion/kemi vid första ögonkastet.
92. Himlen: Nej, inte ett dugg
93. Tomten: Nej, har aldrig gjort det. Hemma hos mig var alltid farfar jultomte och det var lika spännande ändå.
94. Att kyssas på första dejten: För min del får man ha bondagesex på första dejten om man så vill – så länge alla inblandade är villiga och glada! ;)
95. Änglar: Nej, absolut inte.
SVARA ÄRLIGT
98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Ja.
99. Vad kan du verkligen inte leva utan: Kärlek
100. Att posta det här är din 100 sanning: J
Tog denna från Linnsan!<3
...
Senaste:
1. Dryck: cola
2. Telefonsamtalet: Jonas min bror
3. SMS: Linn Stenbäck
4. Sång du lyssnade på: Hugger i sten - Lars winnerbäck
5. Gången du grät: hmmm ett tag sen
HAR DU NÅGONSIN:

6. Dejtat någon två gånger: hmm nja?
7. Har någon varit otrogen mot dig: nedu
8. Varit kär: Japp
9. Förlorat någon speciell person: neeru de tror ja icke
10. Varit deprimerad: jadu
11. Varit så trött att du somnat sittandes: haha jah!

I ÅR HAR DU:
15. Lärt känna en ny person: Japp
16. Fått ditt hjärta krossat: njeee lite eller nja
17. Skrattat så att du har börjat gråta: Absolut!
18. Träffat någon som förändrat ditt liv: JAPP
19. Insett vilka som är dina äkta vänner: kan man ju säga!
20. Fått reda på att någon har pratat om dig: Japp
21. Pussat någon: Japp

BLANDAT:

22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: många av dom
23. Hur många barn vill du ha: 2
24. Vill du ha några husdjur : Ja självklart och har de redan!
25. Vill du ändra ditt namn: nej de går bra
26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: festa
27. Vilken tid vaknade du idag: 09:00
28. Vad gjorde du igår runt midnatt: Kolla film
29. Är det någonting som har hänt dom senaste veckorna som du skulle vilja ändra? Japp
30. Senaste gången du träffade din mamma: nyss
31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: kommer ej på något!
32. Vad lyssnar du på just nu: musik
33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Nej
34. Vad gör dig irriterad just nu: finns mö

OM DIG:
37 Vad är ditt namn: Julia
38. Stjärntecken: Tvilling
39. Kille eller tjej: Tjej
40. Grundskola: Otterstad
41. Gymnasie: De la Gardie
42. Högskola: Inget
43. Hårfärg: Brunt
44. Långt eller kort: lång
45. Längd: 173 cm
46. Vad gillar du gällande dig själv: Skrattar och e glad. Va vet ja?!?
47. Piercings: inga, örona men de räknas nog inte
48. Tattoos: de kommer de kommer
49. Höger eller vänster: Höger

DIN FÖRSTA:

51. Operation: halsen
52. Piercing: Öronen
53. Tatueringen: de kommer
54. Bästa vän: Mariesophie '' Miffi '' Croona
55. Sporten du spelade: Fotboll Ridning
56. Husdjur: Katt, Hund
57. Vaccination du minns: Stelkramsspruta
58. Konsert: Diggeloo
60. Alkohol du drack: cider
JUST NU:
61. Äter du: inget
62. Dricker du: cola
63. Är du på väg att: fick precis sms, så ska kolla
64. Lyssnar du på: nån konstig låt
65. Väntar du på: tills ja pallar dra mej te duschen

DIN FRAMTID:

66. Vill du ha barn: Japp
67. Vill du gifta dig: japp
68. Karriär i åtanke: inom ambulans
VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?

69. Läppar eller ögon: Ögon
70. Kramar eller pussar: Båda
71. Kortare eller längre: Längre
72. Yngre eller äldre: äldre
73. Romantisk eller spontan: Spontan
74. Snygg mage eller snygga armar: mage:r
75. Tatueringar eller piercingar: Tatueringar
76. Känslig eller inte: ja venne
77. Ragg eller förhållande: Förhållande
78. Bråkstake eller tveksam: Lite av båda

HAR DU NÅGONSIN:

79. Kysst en främling: Japp
80. Gjort något sjukt spontant: finns mycket, så kommer inte på
81. Tappat glasögon eller linser: Nej
82. Haft sex på första dejten: hah
83. Har du krossat någons hjärta: Japp
84. Har någon krossat ditt hjärta: njeee
85. Har du blivit arresterad: Nej
86. Dissat någon: japp
87. Gråtit när någon dött: Japp
88. Gillat din killkompis (mer än som vän): Japp

TROR DU PÅ:

89. Dig själv: Japp ibland
90. Mirakel: maybe
91. Kärlek vid första ögonkastet: Japp
92. Himlen: Nej
93. Tomten: Nej
94. Att kyssas på första dejten: Japp
95. Änglar: Nej

SVARA ÄRLIGT
98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Japp
99. Vad kan du verkligen inte leva utan: Familjen<3
100. Att posta det här är din 100 sanning: japp
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0