dålig på att blogga

Tjabba tjena hallå!
Jag suger verkligen på detta,
vart ett bra uppehåll på bloggen.
Men bättre de än att sluta helt och hållet.*fniss*
Dagarna flyter på som vanligt, och livet rullar på.
Börjar få in sommarlovs känslan i min skalle,
så ja venne mitt huvud har nog tagit sommarlov redan nu.
Och jag vet själv att det behövs just nu.
För sen har jag bara ett år kvar, och de känns rätt grymt.
Alltså att jag tagit mig igenom jobbiga perioder inom skolan.
Därför uttrycker ja mig att de känns grymt!
För nu flyter det verkligen på, och allt känns mer positivt för varje dag som går.

den 3 juni ska ja och 4 kompisar till Grebestad eller var de nu va någon stans :P,
och festa ska bli skit nice! för jag får passa på nu,
för ja ska jobba nästan hela sommarlovet. Och det ska faktiskt bli skit kul.
Och om 23 dagar fyller jag 18 år!
Kan ju säga att de är efterlängtat.
Att få körkort, få gå på krogen.
Och så snäll som ja e så bjuder ja på en bild!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0