härlig dag:)

Hej allihop:)
Dagen har varit jätte bra, sommarjobb klart. Det verkar vara jätte bra:)
Sen åkte jag med Jonas och Ellen hem till oss och satt i solen och hade det gött!
Så här såg ja ut idag ! solbrillorna på och det var gött väder!
Hoppas hela lovet bjuder på soool:) vore gött.. Hann inte sola idag för ja va ju i stan hela dagen.
Så i morgon måste det var varmt så jag kan ligga ute och pressa hela dagen. Har ju jobb på kvällen!
Jag tänkte på att ja kommer vara i stan hela veckan, har massor att göra.
I morgon har jag jobb!
På onsdag ska jag till stan men min älskade mormor, sen ska vi till min morbror som fyller år!
Torsdag ska ja ha körlektion på morgonen , sen är de lite lugnt och på lördag är det påskafton :)
Så det är gött att ha nått att göra så inte man sover bort dagarna, som är lätt hänt att man gör!

Just nu sitter jag och hör på big brother låten som dom gjort med basshunter! tycker faktiskt den är skön!
Här är den:)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0