skola nu..

Jupp.. Sitter i skolan och känner mig hängig.
Vakna i morse med huvudvärk, så jag sov en timme till,
innan jag drog till skolan.
Fast när ja kom till skolan så var huvudet inte bra alls,
men nu börjar de bli bra!
Men jag behöver sova!
Nu sitter jag och lyssnar på läraren som pratar,
vi har medicinsk grundkurs, inte alls vad jag vill.
Kan inte koncentrera mig när ja e trött och så.
Idag när jag kommer hem ska jag plugga och kolla big brother.
Fortfarande irriterad övar att Rodney inte e kvar!
Men men..

Känner att inget är som förut, allt har splittras.
Att inte höra av sig när man själv har hört av sig mycket.
Men ja tycker att de är nu du som får höra av dig,
värkar som de nya vännerna du skaffat dig gör så du inte hinner med oss andra,
som känt dig ett jävla bra tag! att skita i allt, är inte smart av dig!
Vad har jag gjort? att du knappt kan hälsa på mig?
Aja hoppas på att det blir bättre, för du är en underbar vän<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0