Helt galet

Hallå,
Jag åt nyss skit god mat,
och nu sitter jag och lyssnar på goou musik.
Jag hatar detta väder, finns inget att göra ute..
Vill ha sol så jag kan gå ut och sitta och slöa!
Men tror det skulle vara fint i morgon,
alltid fint när man är i skolan, och helgerna är fullt väder.
Men i morgon ska jag sola med Jessica, så skönt efter en skoldag,
Att slappna av, och att man ser resultat. Underbart.
Nu ska ja kanske städa garderoben? eller plugga?
Tror ja städar hellre än att plugga... hihi

an angel-declan

den rösten, vilken grabb.

puss








Kommentarer
Postat av: Linnéa

kan jag kanske hänga med o sola eller ? :D

2011-04-03 @ 14:45:46
Postat av: julia

klaaart du kan baby

2011-04-03 @ 16:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0