Saknar en vän..

Jag saknar en väldigt bra vän Therese Wennerberg<3
Hon var och är en av mina bästa vänner,
Sen när hon inte bor här mer så känns det jobbigt och tråkigt.
Vi ses inte alls ofta och ja vill liksom se henne varje dag,
som man var van vid...
Jag och Therese har mycket galna minnen tillsammans.
Och när jag vet vart hon trivs bäst så mår ja bra, när hon mår bra så mår ja bra.
De är så vänner ska va!
Det är dig jag har som roligast med, det är dig man gör mycket galet med och det är dig man kan prata med.
Iallafall så vill jag att du kommer hit snart så jag får träffa dig!
Vill träffa dig nu..
Du är en äkta vän och jag saknar dig som tusan <3
i love you



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0